خودنویس طلایی

خودنویس طلایی

نوشته های یک مرد گمنام
خودنویس طلایی

خودنویس طلایی

نوشته های یک مرد گمنام

سئو On-Page عاملی مهم در بهبود رتبه گوگل

سئو On-Page عاملی مهم در بهبود رتبه گوگل

آموزش مقدمات سئو برای افراد تازه کار

گوگل امروزی شباهتی به سال های پیشین خود ندارد. امروزه تنها بهینه سازی Off-page (مانند لینک بیلدینگ) نمی تواند باعث رتبه بندی بالا در گوگل شود. اصلاً مهم نیست چه تعداد لینک به دست می آورید، اگر بهینه سازی On-Page خوبی نداشته باشید به رتبه های بالاتر دست نخواهید یافت.


بنابراین باید مطمئن شوید که حداقل 50 صفحه با محتوای منحصر بفرد ایجاد می کنید (هر صفحه باید شامل حداقل 500 کلمه باشد، اگر می خواهید سریع تر رتبه خود را ارتقا دهید، بهتر است این عدد را به 1800 کلمه برسانید). هر چقدر در زمینه تولید محتوا فعالیت بیشتری داشته باشید، سریع تر در نتایج جستجوی گوگل پیشرفت می کنید.


تولید محتوای آموزنده برای افراد بسیار مفید است و می تواند باعث افزایش رتبه بندی بهتر در گوگل شود. سعی کنید محتوایی مرتبط و ارزشمند برای مخاطبان خود تولید کنید و در فواصل زمانی معین، وبلاگ خود را به روزرسانی نمایید. از شر محتوای تکراری یا محتوایی که قبلاً در سایت های دیگر منتشر شده است خلاص شوید. برای انجام این کار می توانید از فایل Robots.txt استفاده کنید. بعد از به روزرسانی پاندا 3.6، باید  محتوای تکراری را از سایت خود حذف کنید. به کیفیت محتوای خود توجه ویژه ای داشته باشید. نقشه سایت خود را ایجاد کنید و برای کلمات کلیدی هدف محتوایی منحصر بفردی ایجاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد